FULLT ÖS MEDVETSLÖS

Så skulle man kunna sammanfatta mitt liv just nu =) Men det är så fruktansvärt roligt!!!
Vi tränar med kören varje dag, det är sång, dans, filminspelningar och massor med annat.

Tack alla ni som röstade och hejade på oss i lördags! Hoppas ni röstar igen på lördag jag tror vi tyvärr går ut sist i startfältet vilket inte är så bra så rösta innan vi har sjungt så allt kommer med =D
Vi har en jätte bra låt nu och koregrafin är grym! (ska bara lära mig den med...) Som det ser ut nu så står jag längst fram =S

Eric har varit hos sin dagmamma nu i veckan och det har gått jätte bra. Han är så himla snäll säger hon, det är ju bra det!

Nehe nu ska jag läsa på sångtexter.

GLÖM INTE OCH RÖSTA NU PÅ LÖRDAG DÅ! HEJA TEAM STRÖMSTEDT!!!

Puss o Kram Till Alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0