Här rullar de på...

HEJ! Nu va det ett bra tag sen jag vet. Veckorna går så himla snabbt nu när man jobbar två dagar i veckan. Denna veckan som kommer ska jag inte jobba för Simon är iväg i Ryssland. Han åkte idag och kommer hem på torsdag.
Eric fyller år denna veckan med och det är 1 års kontroll på BVC på torsdag och barnkalas på fredag =) Han går mer och mer och blir modigare och modigare för varje dag. Nu har han börjat svänga med när han går. Han reser sig inte själv upp än dock.

Eric tittar ut genom fönstret och har fått syn på något...



Mamma kom och tittat!



De va pappa!



DÅ va de inte så farligt =)



Simon byggde en koja till honom här om dagen som han hade roligt i.





Håret blev dock ganska elektriskt.



Här provar han mammas fårmössa som hon hade när hon va liten =)



Vi skulle ta en bild på oss ihop men Eric fick ett viktigt samtal han va tvungen o ta...



SNÖ SNÖ SNÖ har vi massor av här i Braås! Högarna är ännu större nu än va de va då.





Hoppas att det inte kommer mer snö nu i veckan jag har fortfarande träningsvärk sen jag skottade i onsdags!

Ha en trevlig vecka nu allesammans =)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Snaaart kommer jag och hälsar på! :) Sen måste ni komma med tvn till oss, och shoppa lite förstås! :)

2010-02-08 @ 12:48:54
URL: http://annaemelia.blogg.se/
Postat av: Lina ♥

mys!! Vilka söta bilder!! :) Ses på fredag.. Kramar

2010-02-08 @ 17:01:05
URL: http://aprilmamman.blogg.se/
Postat av: farmor

Ååå, vad jag längtar....så fina bilder.

2010-02-10 @ 16:00:25
Postat av: Isak

Oj vad jag längtar till sportlovet, ska bli jätte kul att träffa er och se Eric gå. =D

2010-02-10 @ 19:47:57
Postat av: Eric

Jag längtar efter er med!

2010-02-10 @ 21:01:42
URL: http://malinstahlman.blogg.se/
Postat av: Kika, Conny och Jonathan

Många grattis på din 1-års dag!!Hoppas du fått mååånga fina saker att leka me!Ha det bra!Hälsa mamma och pappa!

2010-02-12 @ 19:07:19
URL: http://junibacken.blogg.se/
Postat av: Alexandra o Joel

Grattis Eric på 1-årsdagen!! Hoppas du fått mycket fina grejor och mumsig tårta :)

2010-02-12 @ 20:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0