Förkyld liten BobbaFitus...

Ja här är det lite sjukstuga för tillfället... Eric är förkyld och snuvig. Han är ganska pigg och så men konstant nära till ett psykbryt så det är vekligen silkesvantarna på! Har tänkt och hoppa över sjungstunden imon om han är likadan som han varit idag.

Igår var jag och Nova iväg på agilityträning på dagen. Det var kanon väder, stålande solsken och inte stekhett. Det gick jätte bra förutom att det är full fart på henne och jag hänger verkligen inte med! =) Men det är roligt... 

Här kommer lite bilder på en söt bäbis =D Han är så tuff i sin gåstol!





Ha en trevlig vecka allihop, det ska jag försöka ha.

=)

Kommentarer
Postat av: Lina ♥

Hej på er :) Ville bara meddela att jag också ska försöka mig på blogg livet ;) Se adressen nedan!! Kram

2009-09-23 @ 16:29:56
URL: http://aprilmamman.blogg.se/
Postat av: Lewisia/Linda på Åland

Oj vad stor (och söt givetvis) han blivit! Har inte hunnit vara inne på din blogg på länge...S bli ju snart 2 månader med..tiden rusar och jag med den :).

2009-09-26 @ 18:57:42
URL: http://antligentrean.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0