Rätt låt vann för en gång skull

Eller iallafall var det en bra låt som vann!

Hej å hå vad tiden går! Vad har hänt här i veckan nu da? Inte så mycket faktist. I torsdags vad jag ute med jobbet på Harrys och åt och hade det jätte trevligt =) Roligt och träffa alla. Fick en jätte fin duk med tillhörande sevetter till.

Idag var vi ute på Ingelstad gymnasiet och tittade på massa djur och uppvisningar av olika slag. De hade någon öppethus grej, det var hur mycket folk där som helst. Mamma och pappa följde också med. På vägen hem så var vi präktiga och veckohandlade mat för hela veckan. 

På onsdag ska Eric få sin eller om det är sina sprutor, 3 månaders vaccin. BVC-tanten har sagt att de kan li sjuka av den sen eftgeråt hoppas vi slipper det nu är han äntligen är frisk...

Det blir inget tävlande i Oskarshamn nu den 30/5 vi skjuter fram debuten till Växjö tävlingen istället de 6/6. Vi ska nämligen till Åland och fira Sarah som tar studenten! Erics första resa till Farmor och Farfar.  Får se hur detta ska gå med bilresa så långt med vi får pausa många gånger. Vovvarna ska med också så de behöver ju rastas. 

Avlägger väl en rapport på onsdag om hur det gick med Erics BVC besök.


Kommentarer
Postat av: Körkompis?

Sjöng du i Goodridge gospelkör under mitten/slutet på 90talet? I så fall vet jag vem du är :)

Söt son har du och mysigt bröllop ni hade :)





Nanna

2009-05-19 @ 18:00:29
Postat av: Malin

Hej! Tack så mycket =) Ja det gjorde jag. Vem är du?

2009-05-19 @ 20:47:05
URL: http://malinstahlman.blogg.se/
Postat av: Körkompis?

Va kul, det var länge sen :)

Minns du mig inte mao, jag skrev ju under med rätt namn ;)

Vill inte outa mig för mycket på nätet ;) men du har min mailadress nu :)

Min bästa kompis bor på Åland, det var hon som hittade din bligg, via familjeliv ;)



Nanna

2009-05-24 @ 20:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0