Doktorn idag igen...

Jag slutade med alvedonen för Eric helt igår och idag har han varit så lessen och gnällig igen så jag ringde vådcentralen och fick komma ner. Träffade dokrtorn som konstaterade att han var fortfarande röd i halsen och nu även i öronen! Stackars barn han kommer säkert bli ett öronbarn som jag! 
Nu fick vi iaf medicin till honom som Simon ska hämta ut. Gav honom alvedon och mat nu när jag kom hem (han hade även en nära döden upplevelse på vårdcentralen då tanterna där tog ett blodprov på honom också) och han somnade som en klubbad säl i famnen på mig... Stackars Eric. Nu sover han vidare i vagnen hoppas han kan göra det några timmar nu.

Trevlig helg nu alla! Kanske hör av mig igen. Här ska det bli barndop och galej så det blir full rulle =)

Kommentarer
Postat av: Kika, Conny och Jonathan

Tam tam tadaaaam...Tusen tusen GRATTIS!!!! Och inget säger ni heller!! Många många grattis från oss alla på Junibacken!Sköt om er och lillen och må ni för alltid leva lyckliga!:-)Kramar!!

2009-05-10 @ 13:47:47
URL: http://junibacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0