Tre veckor idag

Vad har hänt idag?

På förmiddagen så var jag, Eric ovh Nova på en hundonad. Vi var ute och gick i 1 timme och 20 minuter. Simon lämnade Kettan på dagis idag på morgonen så hon var inte med.
Sedan har jag plockat lite här hemma. Eric har varit lugn på dagen som vanligt mest ätit och sovit. Nu däremot är han pigg och vaken, kvällarna är hans vakna tid.

Nu ikväll har vi haft finbesök (när honväl hittade hit...) av Anna-Maria Sand (min jobbakompis och min kusins sambo) och hennes tösabit Amanda. De var här och luktade på Eric, som nu förtiden inte luktar god bebislukt längre utan mest spy... Men det gör inget han luktar så gott ändå tycker hans mamma =)
De hade så fina kläder till Eric. Tuffa bruna manchester hängslebyxor med en matchande tröja till och strumpor inte att förglömma. Vad det finns mycket fina barnkläder jag säger bara det!

Eric är förresten tre veckor idag. Tiden går fort, snart ska han väl börja skolan och sno brännvin ur pappas barskåp...
Än så länge är han liten och då kan man ha det så här mysigt på mammas bröst.



KRAM till Alla!


Kommentarer
Postat av: anna-maria

Hej!

Tack för att vi fick komma och hälsa på det lilla underverket, han var sååå söt! Konstigt men det gick lättare att hitta hem än dit...



Kram

2009-03-06 @ 19:16:38
Postat av: Alex o dogz!

Heeeej och supergrattis! Var ett tag sen jag var inne här. Jag ahr uppdaterat hemsidan, Pax sida börjar bli klar och jag har lagt in dig som länk under Pas stamtavla - hoppas det är ok!

Återigen grattis!

PS: skulle vara super med någon bra bild av syrran nu i vuxen ålder, gärna när hon gör någon aktivitet!

2009-03-07 @ 21:35:12
URL: http://www.hundflocken.se
Postat av: benny ceder

hej erik är en mycket fin liten kille

du fick ju rätt 2 minus blir ett pluss

sköt om dig

mvh benny

2009-04-24 @ 12:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0