Lite av varje

Ja här händer det lite av varje! Det har varit besök, hundonader, hundträning och altanrivning. Det blir en del bilder i detta inlägget men det tas ju en hel del bilder här hemma hos oss så man måste ju visa upp dem!

Här är Eric i sin tuffa Rolling Stones dräkt. Han känner sig väldigt snygg i denna!


Han provade även sin rockröst när han ändå hade rockkläderna på sig!



Simon har börjat riva altanen. Det tyckte jag nog var dags om han ska hinna få färdigt den till midsommar (enligt honom själv) Idag så är den faktist helt borta. DOCK har det ju kommit en jäkla massa snö, jag blir vansinnig!!!



Här ser ni agilityparken! =) Den tränas det flitigt på nu i dessa dagar.



Här om dagen köpte jag en ny fleece overall till Eric. Den passar bättre än den andra bruna. Han drunknar inte i denna... + att han är väldigt söt i den =) Nu behöver han dock vantar för de små händerna sticker ut lite och de får ju inte bli kalla!



Eric har skaffat sig en ny kompis också! Hästen som han fått av Jonna och Samuel på BB. Tror vi ska föröka införskaffa oss ett BabyGym  till honom för han har blivit mer och mer tittig och försöker räcka efter saker. Sen säger han att han vill ha en babysitter också med saker som hänger framför honom och så vill han ha något han kan hänga i vagnen och titta på när mamma drar runt honom jämt milavis... Det är så mycket HAN vill ha ;-)



Här vill Nova också vara med och leka.



Imorgon är det Babymassage som gäller på förmiddagen och hundonad med Maggan på eftermiddagen om inget oförusett händer.


Kommentarer
Postat av: Kika

Oj va han växer! Varför ska det gå så fort..:-( Ser ut å ha det så mysigt i vagnen! Vänta tills ni hittar han på alla fyra där när han vaknat..hände oss igår..hoho..unge..:-)Kram på er!

2009-03-24 @ 20:14:01
URL: http://junibacken.blogg.se/
Postat av: Sarah

Oj vad stor han har blivit! :) Sade idag att jag skall jobba extra över påsken, så kommer inte med ner. Men nu ångrade jag mig när jag såg honom, jag får komma ner en annan gång själv. Hälsningar från Luleå! :)

2009-03-24 @ 20:48:58
URL: http://annaemelia.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Va stor han börjar bli - Stora karln!!

2009-03-25 @ 06:45:32
URL: http://lillalexa.blogspot.com/
Postat av: Alexandra

skickar svar här... Jo har haft en ett tag, men har bytt ställe då den förra saknade vissa funktioner.. Ja ni är välkomna trots att ni har en skrikig unge med er ;) Antar att hans gullighet väger upp det hela... :)

2009-03-25 @ 08:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0