Oväntat Paket

Idag har jag och Simon fått ett stort paket på posten. Det va från Åland! Simons mamma Kerstin har varit så flitig och duktig och gjort så fina saker. Nedan kan ni se vad hon gjort, det är så himla gulligt! Nu är det bara någon att använda dem på som saknas... Kettan var inte sugen när jag frågade henne ;-) Däremot så skulle jag lägga på täcket på sängen och då hoppade Nova upp direkt och la sig på det...



Täcket var suuuper fint! Nu vet jag precis vad som ska bli det berömda "svärmorsmonumentet" i bröllops present =) Ett lapptäcke till vår egna stora säng givetvis! Jag lovar att vi ska säga till i tid då så de hinner bli klart ;-)



Tack än en gång Kerstin! Hoppas bebis kommer snart...

Kommentarer
Postat av: Anonym

guuud vilket fint täcke... vill ha =)

2009-01-27 @ 23:14:06
Postat av: Sarah

Ja, kom snart barnet!!! :)

2009-01-28 @ 17:31:14
URL: http://annaemelia.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Vad roligt att ni tyckte om det. Hoppas det kommer att passa och det blir väl använt. Vi bara väntar!!

2009-01-28 @ 22:15:26
Postat av: Alex o dogz!

Heej!

Fina grejer, kika in i min blogg - du har blivit utmanad!!!

2009-02-02 @ 18:19:25
URL: http://www.hundflocken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0