Helgen

I helgen som varit så har vi hållt på med lite olika saker.
Fredags var mamma o pappa med sina vovvarna hos oss och vi åt lite mat och gubbarna bastade och mamma och jag gick på hundonad. En skön lugn fredagkväll.

I lördags på förmiddagen träffade jag Sandra (kompis). Simon mekade på hennes bil så vi gick en runda med vovvarna under tiden och pratade väääldigt mycket bebis (Sandra är med pregnant) =)  På eftermidagen så åkte vi till mina föräldrar. Simon och pappa fällde träd som mamma ville ha ner i trädgården (och då blir det så) 5 stora björkar blev de!
På kvällen var vi och hälsade på Matte och Maggan och deras lille bebis Nils (som var lika snäll som vanligt). Maggan hade lagat en JÄTTE god gryta som vi mumsade i oss. Vi kollade på Körslaget också och jag måste säga att jag blev väldigt förvånad över att Robban W åkte ut! Trodde han skulle vinna typ.

Idag har det inte hänt så mycket Simon och pappa rensade upp det sista efter trädfällningen. Mamma och jag var på hundonad. Har själv varit ganska trött idag, det börjar kännas att man är rätt så höggravid nu... 26 långa dagar kvar... Alla säger att det kommer gå så snabbt men det känns ju inte så för mig.

Novas slalomträning går framåt vilket är kul det känns som om det lossnar mer och mer! Skam den som ger sig =) Simon är ikväll och bygger på gungan, det ska bli väldigt bra och ha en hemma så man kan träna i små steg lite varje dag. Det är synd att det kostar så mycket med en lång tunnel det hade varit bra och ha med. Köpte en på rusta en gång men det var bara skit faktist kändes som att den enklare kunde skrämma är hjälpa. Grejen är väl den att vi inte har den största tomten heller så allt får ju inte plats =)

I veckan så ska jag försöka ta mig in till stan och klippa mig. På onsdag är det barnmorske-besök. Jag ska packa BB-väskan också, vilket jag känner är ett projekt i sig =S  Annars är det inte så mycket som händer vilket är SKÖNT! Älskar att bara gå hemma och mysa nu och boa och boa och ta det lungt och vara med vovvvarna och pula med dem.

Kram till Alla =)

Kommentarer
Postat av: Sarah

boa och boa? Malin jag förstår ju inte ens när du skriver!! ;)

2009-01-18 @ 19:13:25
URL: http://annaemelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0