Slemmis och skit

Idag har slemproppen gått! Antar att det är pga av doktorns arkeologiska utgrävning hon gjorde igår... Tyvärr betyder det inte att något är på G då slemmisen kan gå en timme innan vattnet eller förlossningen eller 3 veckor innan. Den jäkeln kan till och med återbildas. Men men nått hände iaf =)

Nu precis så har jag badat en border collie som rullat sig i skit. Hon var mycket nöjd och glad under hela hundonaden tills vi kom hem och hon insåg att jag bar in henne till badkaret!

I helgen så ska vi bara ta det lungt och inte göra något speciellt, kanske DENNA helgen blir den sista som jag och Simon och vovvarna är själva =D Jag skriver om det händer något mer...

Kommentarer
Postat av: Alex o dogz!

Hej alla glada!



I vår blog har jag slängt upp en video som ALLA som har en mamma eller kommer bli mamma måste se!



Titta och njut!

2009-02-06 @ 15:20:11
URL: http://www.hundfocken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0