Nytt besök hos doktorn

Idag var jag och Simon inne på BB igen och träffade en doktor. Hon gjorde en mycket grundlig undersökning, MYCKET grundlig vill jag lova... Allt var bra som tur väl va och jag behövde inte bli inlaggd igen. Värderna va bra och jag behövde inte åka in till BB igen för "special besök" utan nästa gång ska jag bara till min vanliga barnmorska på måndag.

Herregud vilken vecka det har varit flänga hit och dit. Har aldrig varit på ett sjukhus så mycket under en så kort tid och tur är det! Det är sån tur att jag har min Simon som ställer upp i vårt och torrt och följer med på besök och tar ledigt från jobbet hela tiden. Skönt att man är två om detta!
Annars känner jag mig ok men ganska trött och det är väl inte så konstigt.

Här kommer den utlovade bilden på den fina gugan som Simon byggt! Fin va?!



Ha det bra =)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jättefin!

2009-02-06 @ 18:11:16
URL: http://annaemelia.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin

Ja, den var fin. Simon vad kostar en gunga, för du skall väl sätta den i produktion? Ta det lugnt, trots proppar och annat som går. Kram

2009-02-07 @ 01:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0