Det blir inte alltid som man tänkt sig

Vad är det då som hänt? Orkar inte skriva så omfattande nu för vi har precis kommit hem och vi är JÄTTE trötta. 

Jo Malin och bebis har varit inlagda på BB sedan i måndags. Det började med att min barnmorska vill att jag skulle komma till henne extra. Då visade det sig att jag hade lite avikande värden på urinet och mitt njurvärdet var det lite vajsings med också. Iallafall så ville hon att jag skulle åka in till BB där de skulle ta nya prover så då gjorde vi det.

På BB sedan så ville doktorn lägga in mig för mera kontoller och ha oss under uppsikt så det var väl bara till att göra det. Under hela BB-vistelsen nu så har allt varit bra. De gjorde ett jätte grundligt ultraljud på mig och bebis och allt ser normalt ut. Bebisen är så fin så fin. Man gjorde ett ultraljud för att se så bebisen hade växt som den skulle då jag har haft lite för högt blodtryck. Hon sa att bebisen vägde nästan tre kilo så det var så bra så!  Den var 10% under normalkurvan men ner till 22% mindre är ingen som helst fara.

Sedan i eftermiddag så har de tagit blodtryck och allt är nomalt så jag frågade om jag fick åka hem och det gick bra.
Annars skulle jag egentligen ligga inne tills imorgon men jag fick ett psykbryt och lipade halvt ihjäl mig, ville bara HEM HEM HEM!!!

SÅ nu sitter jag här med min Simon och mina vovvarna i soffan och det är sååå skönt. Det känns som om jag har vunnit högsta vinsten är så fruktansvärt lycklig =D

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin & ABC-ligan

Ta det lugnt den tiden som är kvar. Snart är ni en till i soffan. Kram från Anna-Carin

2009-02-05 @ 00:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0