Besök hos barnmorskan...

Var hos barnmorskan idag igen och mitt blodtryck och äggviteprov var väl sådär helt enkelt... Jag slapp dock åka in till stan till en doktor, barnmorskan ringde in till en när jag var där och hon tyckte att jag skulle komma in imorgon kl 8.30 och ta nya prover. Väska skulle vara med så vi får väl se om jag blir inlagd eller inte igen. Inget jag vill men de har väl en inte där utan en anledning. Simon ska vara med så då känns det bra.
Annars så är jag skit trött sover inte så bra om nätterna, jag och min sömn... Igår mådde jag inte så bra heller var konstig och mådde illa och hade lite huvudvärk så jag är väl inte riktigt hundra.

Nu är det vila och lite hundonad som gäller till bebisen kommer.

Jo just de lite roligt med! Kettan har fått ett nytt smeknamn av mig! Den lilla "Popcornmaskinen" =) När jag gick och la mig innan idag så hörde jag hur en liten vovve (eftersom den stora var med mig) var på vardagsrumsbordet och slickade ur en skål till slut efter många rop så kom hon och hoppade upp nöjd i sängen. När jag sedan kom ut i vardagsrummet så var skålen som Simon haft popcorn i tom och på golvet! Ja det var givetvis inga popcorn kvar (vi pratar ju om snacksSimon själv...) men kärnor. SÅ iaf om Kettan är i solen tillräckligt länge så kanske det helt plötsligt börjar spruta popcorn ur baken på henne! =D

Ha de bra allihooop, det ska jag försöka ha!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hoppas allt är bra! Väntar med spänning här.. :) Hihi, då kan vi ha Kettan här i sommar! :D Mums! Kram

2009-02-09 @ 17:47:33
URL: http://annaemelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0