JUUUL! 1 December

Är de inte härligt julen närmar sig! Första advent är avklarat och det börjar bli kallt ute. Det gäller att ni är snälla nu om tomten ska komma!



Björn och Anna var förbi här och tog lite fina julkort på Eric och Nisse. Det var inte det lättaste om man säger så... Björn var genomsvett efter en timmes fotografering.



En lite lätt nersketen Bobbafit! Snacka om att kripa upp på ryggen!



Erics nya hobby, åka i lära-gå-vagnen. (alltid nerdreglad och blöt)



Sladda och pappa gör visslande ljudeffekter.



Fullfart iväg igen!



Kan stå lite med den själv



Men det är inte lika kul som pappa tycker.



De här har flyttat hem till mig... Dom ville de dom sa de...



Nehe nu ska de mysas med en kopp te och lussebulle (som jag har bakat själv!)


Kommentarer
Postat av: "svärmor"

Vilka häftiga skor, sådana vill också flytta in i Lemström....följer det med en lära gå vagn....

2009-12-03 @ 19:51:32
Postat av: Malin

Tyvärr ingår det inte lära gå vagn men det skulle VERKLIGEN behövas! Det är jätte svårt och gå i dem. Härom dagen gick jag med dem på stan och det är inga gå-på-stan-skor om man säger så... Då hade jag vagnen dock och hålla mig i och då gick det lite bättre! Det är väl bara till o träna antar jag =) Du får skicka Sarah till Din Sko, hon har blivit min personliga shopper =D

2009-12-04 @ 08:48:51
URL: http://malinstahlman.blogg.se/
Postat av: Sarah

Tror du ni håller det då, att inte handla mer i år? Han är en riktig snygging, jag vet! :D Hann inte gå i tjej affärer idag, Niklas skulle i massa andra butiker med tvång ;)

2009-12-05 @ 22:49:31
URL: http://annaemelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0