Snö snö snö

I veckan som gått så har jag jobbat och vi har haft sista babysimmsomgången. I dag har jag och Sandra och kidsen varit på stan i flera timmar. Vi hade hur mysigt som helst. Jag köpte jätte fina ytterkläder till Eric som han han ha i vår. Nu är det bestämmt också att Eric ska börja hos dagmamma i mitten på mars. Hälsade ju på henne i onsdags och det känndes jätte bra =) Men jag tänker ändå söka in på dagis i höst till honom.
Imorgon är det kalasfirande för hela slanten. Först ska vi fira Jenny som fyller 25 och sen ska vi fira min bror och på kvällen så ska Jenny firas igen =) I helgen/veckan så kommer det ålänningar hit de ska bli trevligt de va längesedan de var här.

Nakenfis



En glad fis!



Nya jackan



Nya byxor



Ny windstopper fleece



Små söta vantar



Förökte få till en bra bild men de va inte de lättaste...







Ha de bra allihop! Det är helt sjukt vad det snöar ute just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0