I väntans tider

Här har det inte hänt så mycket...

I fredags på dagen så bakade jag en sockerkaka o en annan sorts kakor som heter schackrutor. De blev dock inte riktigt som på bilden måste jag säga =S men de gick ju och äta sa! På kvällen så var jag och Simon bara hemma och tog det lungt och tittade på Lets Dance. Simon va jätte trött och gick och la sig vid tio så jag kollade på finalen själv.

Igår så gick jag hem till mamma o pappa på en jääätte hal väg, det är mycket promenader nu då detta sägs ska få igång det hela... Jag o mamma var i stan sen på Plantagen och handlade lite blommor. Ut med julstränorna och in med lite gula vårblommor. Sandra och Calle var här på kvällen och vi åt gott och hade så trevligt så. 

Idag Simon fixat med agility hindret och jag var hemma hos mamma och pappa. Vi gjorde kroppkakor, det har jag aldrig gjort innan och det var faktist inte så svårt som jag trodde och gott blev det med =) Jag gjorde en sorts kakor med under tiden som mamma bakade bröd. Sedan var vi ute med syrran och hennes två hundar och hade alla lösa i skogen och va de sprang! De hade så himla roligt alla 6 vavvana =)

Nu är Simon ute o hand buddy Joel och "pinar skiten ur bastun" som de så katigt uttrycker det själva (finnar och basta...). Själva grejen äv väl det att de gör det med för en propp har redan gått här inne en gång...

Alltså ni ser ju själva jag är ju helt urväntad ungen måste komma snart!!! 19 dagar kvar... har vi en jäkla otur blir det 21 dagar ytterligare! Om man ändå kunde få ha lite ont så man känner att någonting är påväg att hända, det är bara en massa sammadragningar hela tiden så lite jobbas det väl.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Simon måste lära ungen bada bastu sen :) Så den har något finskt i sig! Jag väntar med spänning på när barnet skall komma. :)

2009-01-26 @ 13:35:09
URL: http://annaemelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0