Jag tänkte jag skulle försöka med detta...

Jag har tidigare försökt med hemsidor och dyligt men det har ju ärlighetens namn inte gått så bra... =)
Tänkte att det kanske inte kändes lika stort med en blogg som med en hemsida... Det är ju så roligt och läsa om vad som händer i andras liv så kanske någon tycker det skulle vara intressant att läsa om mitt?

Nu för tiden så har ju min långa ledighet börjat då det den 13 februari (sägs det) ska komma in en tvåfoting till familjen. Detta ska bli väldigt spännande och roligt =)
SÅ nu är det mycket vila som gäller men det är ganska svårt och bara vila hela tiden så det blir en hel del hundonader och en del hundträning till vovvarnas förtjusning!

Ne nu är det dags att laga mat till skogshuggaren som jag nog tycker är en kontorsnisse mer eller mindre...

Simon med vovvarna
En bild på Simon och vovvarna, från när vi var ute och gick i byn en höst/vinterdag

Kommentarer
Postat av: Brorsan

Äntligen syrran!

Bra att ge matte en spark såa tt vi får läsa lite om din vardag... Jag är fruktansvärt nyfiken av mig sååå jag hoppas inte det tar för lång tid mellan inlägg och bilder! Skulle vara roligt att veta lite fakta om dig, tex mankhöjd, vikt osv!

Kram från brorsan!!!

2009-01-12 @ 21:59:58
URL: http://www.hundflocken.se
Postat av: Lottie

Hej Malin!

Vad kul du e tbax!! :-)

Lycka till med babyn!! Spännande =)

kraamar

2009-01-12 @ 22:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0