1 risgryn!

Eric har fått en liten tand i underkäken! Han sa att han va stor nu =) Han har två nätter i rad sovit i sitt egna rum och det har gått jätte bra. Han har sovit till halv 8 båda dagarna.
Han har börjat hasa sig fram lite med när han ska nå något men han tar sig inte fram för att han vill ta sig någon längre bit... Det kommer väl.

Igår var vi på kom och sjung och Eric höll låda så det räckte för alla, han tycker verkligen det är JÄTTE roligt! Idag ska vi på bebisfika hos Lina och söta Meela, sen hundonad, sen laga mat och ikväll gympa för mig. 

Vi har bestämt också att efter nyår så ska Simon vara lite pappaledig. Jag ska jobba måndag och tisdag. Det känns bra och ska bli kul och jobba lite igen (det hinner jag väl äta upp 8 gånger för att jag sagt, men det må va hänt).

Nehe nu är det omklädning av mamma och Bobban som gäller, och lite packa som vanligt när man ska iväg =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det känns som om jag fick svar på min fråga....Får väl se hur många gånger du får äta upp det men nu kan ju vara första gången!!! ska bli roligt att dig tillbaka på jobbet!! Kram

2009-11-10 @ 17:14:02
Postat av: farmor

Eric har blivit stor kille! Bra att han får tänder så tomten kan bjuda på lite "smällkarameller" Han får ligga i hård träning så att han kan krypa till jul...

2009-11-11 @ 18:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0