Inget för religösa

För jag tänker svära nu
Jag är så in i helvetes jävla satans fan förbannad o lessen och besviken och allting o allting... Ja har blivit sjuk är på bättringsvägen men inte tillräckligt för o åka till sthlm idag... Jävla piss skit magsjukan. Hela familjen har varit sjuka... En vecka av Eric inskolning är gått bort. Ja ja får väl sitta här hemma o bli frisk o ta nya tag nästa vecka men så tråkigt när man har tränat o fixat o donat...
Eric är frisk nu o Simon är rätt ok men jag är rätt trött än så de är ju bra att ja är hemma o vilar upp mig.
Ne nu ska ja lägga mig igen.

Kommentarer
Postat av: Smålandsmamma

Stackare, va hemskt synd att missa det. Satt och letade efter dig, hade sett att du hade blivit uttagen.

Om det tröstar dig så låg vi oxå i magsjuka förra helgen ;)

Hoppas vi får se dig i Körslaget nästa helg!

2010-03-20 @ 21:05:24
URL: http://smalandsmamma.wordpress.com
Postat av: Donne & Sanne

Blev allt paffa när vi såg att du skulle vara med i körslaget :O (Vet ju att du sjunger bra men ändå). Och nu förstår jag ju varför man inte fick se dig i TV. Men den här veckan då...

Lycka till och krya på er!!!

2010-03-22 @ 10:20:05
URL: http://www.donnes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0