Jobb

Nu har jag börjat jobba igen. Var på jobbet förra måndagen och tisdagen och så även denna veckan. Det är roligt på jobbet men det är skönt med en liten mjukstart =)
Simon är hemma med Eric när jag jobbar och de har de så himla mysigt säger dom utan mamma fast de blir väldigt glada när hon kommer hem. Eric och vovvarna iallafall.

Veckorna går jätte snabbt nu, förra veckan när jag jobbade två dagar sa bara swisch! Eric och jag var och badade i simhallen, trodde det började förra veckan men det var först denna veckan... Vi badade lite själva och det gick bra.
Faster Sarah har varit här på beslk och hon tog lite bilder som jag lånar =)

Detta är Erics nya hobby, att gå runt bordet i vardagsrummet. Han går var på varv på varv...



Trött Eric



Nisse och Eric åker pulka i det fina vädret.



Kettan kissar i djup snö...



Eric äter bulle.



Eric och pappa tränar på att göra pussmunnar =)



Nu är det familjen annorlunda på TV! Det är kul och titta på, kankse framtiden för mig o Simon =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0