Kalas o Resor

Jahapp då va Bobban och ja och tjejerna själva i huset eller ja själva är vi ju inte men utan Simon. Han har åkt till Ryssland igen för att utbilda glada ryssar =) Han steg upp kl 3 inatt och kommer hem på fredag kväll. Vi längtar redan efter honom. Jag tyckte inte han skulle åka då han varit jätte sjuk hela förra veckan men han var bättre nu men inte frisk!
Pratade med honom innan och flygresa och allt hade gått branu hade han bara en 90 mils lång bilresa framför sig...

Eric är bättre men fortfarande orolig om nätterna. Igår kväll hade han jätte svårt och somna och han vaknade säkert 5 gånger och va lessen. Jag provar en annan sorts välling ikväll (de va någon godnatt välling) som ska vara mer mättande får se om han kanske sover bättre.
Vi va på kom å sjung idag med och det va lika roligt som vanligt! De va lite fler mammor idag. Man märker verkligen på Eric att han tycker det är super kul =D Han blir helt i tagen och skrattar är vi dansar och så fort musiken slutar bli han förbannad.

Nu har vi bokat resa med till sommaren! Det blir en vecka på Mallorca. Vi ska ju fira mammas o pappas 60 års dagar. Det är ett jätte fint hotell på Alcudia.

Vi firade att pappa fyllde 59 i helgen med, anna och björn tog fina bilder =)

Här tror jag det dansas.



Mina fina pojkar



Eric "leker" med lego. Jag tror inte detta är lika rent som farmors dock...



En som gillar att vara i centrum.



Finaste Eric <3



Nån som känner honom? =) (Skålen med plommon var nästa tom när Simon gick därifrån så hur hans mage är idag vill jag inte veta...)



Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hälsningar från Vologda!! Imorrn skall vi vidare till Vilsk.



Puss och Kram!

Simon

2009-09-28 @ 22:15:55
Postat av: Kika, Conny och Jonathan

Men uuuuhhh Simon..tänk på att Ryssland ligger närmare ön härhemma..no more plums for you!Blääähh;-) ps. Mallorca..vi e med!;-)

2009-09-29 @ 11:16:53
URL: http://junibacken.blogg.se/
Postat av: Pappan

Hej igen! Nu har vi kommit till ett bra hotell (enl denna standard. sen förtäljer ju inte historien att vårt hus är i bättre skick på utsidan än dessa är på insidan)och har käkat en bit mat. Vi skall göra i ordning lite saker tills imorrn och sen sade Alexander nått om Sauna...... Jag gillar det ordet :-)

Ha det bra!

Simon

2009-09-29 @ 15:20:05
Postat av: Anonym

De rena legobitarna väntar på besök!

kram från farmor

2009-09-29 @ 17:49:33
Postat av: Sarah

Gott med plommon! :D Jag har tittat på tågbiljetter, tänkte komma och hälsa på er. Troligtvis 23-25okt om det går bra. Hälsa Bobban! Kram

2009-09-30 @ 11:13:17
URL: http://annaemelia.blogg.se/
Postat av: Astrid Bolund

Tycker mycket om det du skrev! Kul att se lite nyttiga saker och inte endast det generella grejerna som man kan se om typ alltid. ;)

2010-12-01 @ 19:52:42
URL: http://jade.se/paketresor/phuket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0