Imorgon blir det äntligen av!

Ja imorgon ska vi åka till Åland. Inget kan stoppa oss nu! Kasnke inte ska säga så för då får väl nån akut lunginflammation eller öroninflammation eller magsjukan... Men iaf vi åker tiiidigt på morgonen opch kommer hem på måndag! Eric längat efter famå och fafa (Jonna version) och jag tror att de längrat efter honom med =)

Vi har haft Sarah här på besök. Hon jobbade på bra här hemma tyckte jag som nanny ;-)

ÅÅÅHHH jag hade en bild som jag skulle lagt in som är likadan som denna men Erki är mindre...



Hon tog även hand om hundar, dock inte blöthund.



Eric har dosat sig, det luktar inte hallon. Han verkar inte så besvärad av det...



En bild från Kräftskivan hos Matte och Maggan. Nisse försöker hittat på bus och hoppas att ingen ser...



Igår var jag på produktvisning av Mary Kay... Det var farligt, massor av saker man ville ha där. Köpte en ansiktskräm och en ögonsminksremover. Det va jätte bra produkter! Fråga Simon =)

Jag har anmält mig och Eric till babysim nu med i Åseda. Det börjar vecka 47 ska bli roligt och se hur han kommer reagera =)

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vilken jättebäbis jag har i min famn! :)

2009-10-29 @ 19:23:17
URL: http://annaemelia.blogg.se/
Postat av: Brosan o flock!

Hej systeryster... såg att din matte skrivit något om att hon ville ha en chokladpralin för att ta med hem till dig?!?! Vad säger du om det? Själv blir jag konstant förföljd av ett vitt yrväder som ALLA andra, utom jag, verkar totalt förälskade i... Men det kanske ger sig, snart kan vi säkert springa ihop!

Allt bra?!

2009-11-03 @ 15:07:18
URL: http://www.hundflocken.se/alexblogg.html
Postat av: Brorsan o flock!

Jag förstår... Jag tycker den lilla svansen blir mer o mer ok - idag försökte jag leka lite, man han är varken kul o springa med - eller att brottas med... suck, jag springer ju bara ifrån han ju!!! Vi ska troligen ner till jul ja! Sen får vi se hur länge vi stannar!

2009-11-04 @ 09:57:01
URL: http://www.hundflocken.se/alexblogg.html
Postat av: Sarah

Jaa, det kan man lungt säga.. :) Jag har sytt den. :) Hur blir det med Göteborgsbesöket? Hörde att nått kommit emellan... Kram

2009-11-05 @ 15:20:03
URL: http://annaemelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0