Söndagkväll

Nu har vi fixat med bilderna och de är redo att läggas upp =) Förra veckan var vi ju på Åland och hade det lika bra som vanligt. 

Annars är det inga tänder och inge kryp, lite hasande ibland men inte så mkt.

Nu kommer det lite bilder som jag vet att folk vill se =)

Eric och farmor.



Eric med sin små kusin Elin. De har växt ännu mer nu och är så söta ihop =)



Eric har fått fina kläder av farmor igen. Han tycker inte det är så kul...



Den fina stickade koftan var lite roligare och ha på sig!



Bobban tycker mest om knapparna.



"Mamma snälla sluta ta kort nu"



Vad han har blivit stor =) På torsdag är han 9 månader lilla bobbafiten...

Anna-Maria Sand och Lisa Ängbom jag tycker ni är lite dåliga på att kommentera men det är klart ni kanske inte läser här längre... Ni kanske har glömt bort (förträngt) mig! Men vänta ni bara det blir nog ändrig på det kanske fortare än ni tror MOAHAHAHAHA!!!


Kommentarer
Postat av: Lina ♥

Vilken fin kofta han hade fått, känner att Meela sitter här o är VÄLDANS avis ;) iaf på knapparna :P Hoppas vi ses imorgon! Kram

2009-11-09 @ 11:07:44
URL: http://aprilmamman.blogg.se/
Postat av: MÅMÅ

Måmå läser iallafall allt o visar

pojkarna på jobbet

2009-11-09 @ 14:41:55
Postat av: Lisa Ängbom, the one and only!

Men snälla vännen....du får ju uppdatera bloggen oftare än vi pratar på annat vis:-) För du ska inte tro att jag inte har koll på din blogg!!!! Men jag lovar jag ska skärpa mig... och vad menar du med fortare än vi tror... nu blev jag nyfiken men det va kanske det om va tanken:-)

2009-11-09 @ 17:09:09
Postat av: farmor

Huvan vart lite stor ser jag men det är inte så lätt att veta hur stor eller liten Eric är när man träffas så sällan. Det var tur att jag valde rätt knappar.Han är så fiiiin....

2009-11-09 @ 17:29:09
Postat av: Erics syssling(ev. pyssling)

Agnes mamma försöker läsa så ofta hon kan,typ när Agnes sover (ALDRIG) vem gav henne red bull???? Puss på er

2009-11-09 @ 22:00:31
Postat av: Malin

Jag har ju sagt att du inte ska ge henne kaffe i flaskan Sandra!

2009-11-10 @ 08:18:09
URL: http://malinstahlman.blogg.se/
Postat av: Maggan

Vilken fin Kofta. Tycker inte alls huvan ser för stor ut. Superfin "farmor" =)

2009-11-10 @ 17:10:37
Postat av: anna-maria

Hej vännen!



Hur ska jag kunna glömma dig??? Och skulle jag göra det så vet jag att du gör dig påmind, det är det som är så bra med dig Malin. Jag ser verkligen fram emot när du är tillbaka och som sagt det blir fortare än man anat. Amanda hälsar så gott och tycker Eric är så söööt och jag kan bara hålla med. Sen håller jag även med Lisa du är URDÅLIG på att uppdatera.



Ha det bäst! Kram och puss Anna-Maria

2009-11-10 @ 19:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0