Det hände något så konstig idag (inget för känsliga)

När vi kom hem från mamma och pappa idag så skulle vi äta lite och började jag känna mig jätte konstig med huvudvärk så jag fick gå o lägga mig. Helt plötsligt började jag må JÄTTE illa och fick gå och kräkas. Sen gick jag och vilade lite för att sedan gå o kräkas igen och igen! Sedan sov jag i en timme. När jag sedan vaknade så kände jag mig helt pigg och normal bara lite trött och är fortfarande. JAg har ätit och drukit och allt har "stannat". Jätte konstigt detta kankse det kan va något slags migrnanfall? JAg har aldrig haft migrän innan så jag vet inte men men... Nu mår jag bra igen som sagt! Men det blev inget Me and I party eller Pilates =(

Vi har försökt och ta kort på Erics tänder fick en ganska bra bild...



Gapa STOOORT



Glad =D



Mamma blir tvättad av Nova!



That´s all!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Har han börjat med armhävningar nu också?

2009-11-16 @ 11:51:12
URL: http://annaemelia.blogg.se/
Postat av: Emilia

Syskon på gång? :)

2009-11-17 @ 23:08:37
Postat av: Benny Ceder

2 minus blir ett plus

2009-11-25 @ 13:18:35
Postat av: Malin

HAHA Det stämmer Benny, du kan din matte! Snart kommer jag tillbaka till jobbet och då ska vi prata du och jag Benny =)

2009-11-26 @ 08:13:04
URL: http://malinstahlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0