Blubb Blubb

Idag har Eric och jag varit på Babysim! Det var jätte trevligt och jag tror att Eric tyckte med. Han sov iallafall i tre timmar sen efter...
Imorgon ska vi in till stan en runda och shoppa =) Har sett lite fina saker som jag vill ha + att jag måste byta en tunika jag köpte på Gina som en knapp va trasig på. Jag får berätta sen vad som inhandlades.

Här om dagen så var Agnes med mamma och mormor på besök. Kommer lite bilder från det.

Fika dags =)



Pumpie! Ni ser ju själva va glad hon är över att vara här...



Hon provar majsbågar eller " majskrokar" ;-)



Sandra leker med kidsen.



Här sitter jag och uppdaterar bloggen och Nova myser i soffan =)



Söta Bobban!





Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0