Svisch!

Dagarna går så fort! Erics mage är bättre han är inte hård i magen längre om man säger så snarare tvärt om =S Han har dock sina skrik perioder på kvällarna börjar ungefär vid sex och slutar vid nio halv tio. Jag tror faktist att han är övertrött eller nått för han verkar inte ha ont någnstans. Han har sådär långa blinkningar som Nova har och vill inte somna om man skulle missa något. Han är så fin min pojke.
Igår var Sandra här med Agnes och det var tänkt att vi skulle gå på hundonad men vi stannade inne och fikade istället =) Sedan åkte jag in till stan med Eric till Baby & Kids och köpte en sån här bärsjal som man snurrar 8 varv runt om sig! Han somnade i den direkt när jag satte i honom där och så kunde jag åndå gå runt och fixa och dona med annat. Jätte smidigt och mysigt. Den var jätte dyr men jag fick stöd av pappa så jag kunde köpa en. Jätte snällt tycker jag när ekonomin är som den är nu när man är mammaledig. Det tar nog ett tag innan man vänjer sig vid att ha så här lite pengar. Känns som om man är student all over again!
Och till råga på allt så har antisladden på Focusen fått tuppjuck. Simon ska lämna in den på verkstaden hos Ford på tisdag och det är ju säkert gratis. Det skulle vara fint och vinna ett par hundratusen eller något så man kunde reda upp lite grejer och Simon kunde få köpa sin efterlängtade värmepump =)

Simon har byggt ett nytt agilityhinder till! Denna gången är det däcket, skit bra =) Har tyvärr igen bild på de. Det är inget super duper som gungan men det är jätte bra ändå. Nova fixade det faktist över förvänta etfer en del mutning och hjälp!

Här kommer en bild på när Eric ligger i sjalen. Här man man vara nära mamma säger Eric och smyg titta på henne med.


Här är en bild på Erics nappar med som jag har beställt. Han får dock vänta med att använda dem då de var från tre månader.


Ha en fortsatt trevlig helg nu allihopa och glöm inte melodifestivalen ikväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0