BLÅST

Ja det kände jag mig i fredags då det hade ordnats en överraskningsfest (jag fyller 25 imorgon för de som inte vet) för mig i Braåsgården. Simon lurade mig att vi skulle till Joel och Alexandra på freda kvällen och när vi körde dit så körde vi inte dit utan till Braåsgården och där var det var både släkt och vänner =) Det va så himla roligt och god mat och jag fick så fina presenter. Det var bara ett fel och det va att tiden gick så hiskeligt fort!!! Plupp så var klocka halv tolv typ. Tack alla som var där och gjorde denna kvällen så rolig!

Eric och hästen har fått nya leksaker. Dessa har uppskatats mycket utav båda två =) Sittern hittade jag på blocket som en i Åseda sålde, den är precis som ny!





I onsdags var vi ju på babymassagen och det gick faktist bra med Eric trodde han skulle skrika mest när vi var där men det var lugnt! Det var jätte mysigt med bebisarna. Har masserat honom några dagar nu särskillt magen och han har börjat fisa mycket mer nu så nogot har det helt klart satt igång! 
Han har varit ganska skrikig på eftermiddagarna /kvällarna men det är kvällar då han inte säger ett ljud. De har väl sina dagar... I fredagskväll på festen sov han hela kvällen, var bara vaken då vi matade honom. Ingen trodde på oss när vi sa att han bara skrek om kvällarna... Ja ja man säger ju de att de brukar sköta sig när de är borta...

Simon har idag fortsatt på altanbyggandet. Det börjar ju närma sig midsommar med stormsteg. 
Nova och jag har fått schemat för agilitykursen som vi ska gå nu i vår. Fick även av Simon i present två timmar med Jenny Damm vilket jag blev väldigt glad för. Ska bara få tag på henne nu med och boka in en tid.
Annars i veckan är det hundonad med Maggan imorgon och onsdag babymassage och på torsdag ska vi träffa en barnläkare som ska göra service på Eric. Det händer lite saker hela tiden =)

Kommentarer
Postat av: Lina ♥

grattis på födelsedagen! :) Kul att festen var lyckad, Jenny skvallrade om att du skulle bli firad! :D Ha det! /Lina

2009-03-30 @ 11:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0