Besök och utökning av hinderpark

Som ni ser så har vi haft besök. Det är delar av Simons familj som varit här och snuffsat på Eric. De kom i fredags och åkte hem idag. Vi har inte gjort så mycket mer än och vara här hemma och tagit det lugnt och umgåtts.
 
Efter att ålänningarna åkt hem idag så åkte vi inte till stan och skulle köpa byxot till mig men vi hittade inga =( Däremot hittade Simon två tröjor som han köpte. Det behövde han med för han klagar alltid att ha inte har något och ha på sig när vi ska iväg.
Vi var inne på Rusta med och hittade en tunnel 5 meter lång  till hundarna så det blev en utökning av min hinderpark med! Jag måste säga att den var helt okey. Trodde den skulle vara mer ostabil men den fungerade riktigt bra. Vovvarna tyckte den var huuur kul som helst! Jag tränade Nova idag med på lite annat. Hon är så duktig... Vi avancerade slalomet idag med och tog bort hjälpen för ingången det blev mycket svårare för henne men hon fick till det jätte bra flera gånger. Är sååå sugen nu på och tävla henne nu. Ska nog anmäla mig till en agilitykurs i vår med henne hon behöver lära sig och jobba mer med störning. Simon tog bilder när vi tränade och Eric låg i vagnen och lyssnade på oss.










Eric har varit lite kinkig idag men nu ligger han och sover skönhets sömn. Imorgon ska vi till BVC och kolla upp honom. Simon ska med han är ju ledig måndag till torsdag denna veckan, det är mysigt och vara hemma hela familjen.
På eftermiddagen så ska Åsa komma med kidsen och vovvarna, då blir det full rulle vill jag lova!

Mitt smycke som jag beställt har kommit idag med =) Det var jätte fint. Skulle fått det av Simon i present men han hade tydligen annat på G... Det gör inget för nu kan jag ha det på mig direkt =D

På andra sidan står det SIMON med.



<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Vilket underbart halsband du köpt dig. Jag är så glad över det jag har och blir helt varm inombords när man har kidsens namn så nära hjärtat. Hoppas Erik gått upp i vikt så att allt kan löpa på. Ha det jätte bra så hörs vi. Kramar till er alla...

2009-03-10 @ 19:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0