Ryssen är hemma!

Nu har jag försökt och lägga in detta inlägget i två dagar jag försöker igen...

Nu är Simon hemma igen efter att ha varit och jobbat i Ryssland nästan en vecka. Eric och jag och tjejerna har klarat oss bra själva även denna gången, fast det var lite extra jobbigt några dagar då både jag och Eric var sjuka... Vi har haft feber och snörvlat och nyst båda två, snörvlar gör vi än!

Så hela vecka har vi tagit det lugnt. Det har ju varit väldigt varmt nu och hundarna har varit väldigt slöa i värmen och tur var väl det då jag inte har orkat hundonada så mycket. Det fina vädret ska ju tydligen hålla i sig så det blir tiiidiga hundonader nu så man kommer ut innan den värsta värmen.

Idag har jag fått en ny dammsugare av Simon! En sån där E-lux som är utan sladd bara handtag! En sån som mamma säger är den mest värdelösa dammsugaren av alla och det är den som har flest reklamationer MEN jag ville ha en iallafall! Jag blev så himla glad för den, Simon skrattade åt mig som blev glad för en dammsugare... Men håll med om att den är snygg!


Här kommer några söta bilder med!



Grabbarnagrus =)



Imorgon är det BVC. Vägning och mätning står på schemat =)

Kommentarer
Postat av: Linda pååland

ja den är helt värdelös...dammsugaren då,står bara o samlar damm numera hos oss, funkar ju inte på mattor och skräp som man försöker dammsuga upp så puttas bara in till väggen...

2009-07-02 @ 13:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0