Kalas och draghund

Här rullar dagarna på, imorgon är det redan torsdag... Idag har Eric och jag varit i stan på förmiddagen och fixat lite grejer. På eftermiddagen så var vi på kalas hemma hos mamma som fyllt år. Det var tjej kalas med endast två killar Eric och Arvid.
Här kommer lite bilder som tagits idag.

Socker söta lilla Agnes var där. Hon var ganska trött på kalaset och sov mest.



Eric låg i vagnen och vilade sig lite (en liten stund bara...)



Kalasets gäster. Jenny och Daniljel kom sen med.



Daniljel tyckte det var väldigt varmt och bestämde sig för att bada. Är inte vatten bara det roligaste som finns?! =)



Nu har Nova blivit en draghund med! Riktig dragsele införskaffad och Simon har byggt om en skrinda och fixat skacklarna. Hon tyckte det var lite otäckt i början men sen gick det jätte bra. Eric tyckte det var mysigt för han somnade efter en liten stund.



Så söta!



Eric är nakenfis =)



Eric har kommit på att man kan äta på sina egna tossor. Det är gott tycker han!



"VA! tar du kort?!"



Nu är det duschning och sen läggdags, Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lewisia/Linda på Åland

Hej Malin!

Nu har jag besök av våra smålandsvänner familjen Nielson. Dom (och jag)undrar nu om det finns något som dom ska ta hem från simons föräldrar till er så att vi får frakta något till er också :)? Har stor bil och husvagn dom ;).

Kollar min mail flera gånger om dagen (så länge bebis inte tittar ut)!

2009-08-02 @ 19:13:48
URL: http://antligentrean.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0