Röntgen resultat

Idag kom Novas rtg resultat det va B på den ena och C på den andra. Tror jag ska göra om den senare på hon INTE löper eftersom detta tydlgen kunde påverka. Jag har försökt läsa på lite med om detta nu när jag har något att utgå ifrån och som jag förstår så är det ingen direkt fara för hunden utan att hon ska kunna fungera i mitt liv. Men nu har man gjort det och fått resultatet iaf.

Idag har jag annars gått en långerunda med vavvarna och tvättat bebiskläder (de är så smååå!!!). Bakat bröd har jag gjort med, ett olivbröd som jag fått tips om. Det var JÄTTE enkelt att göra och för er som vet hur hemma jag är på att laga mat förstår då att det var verkligen enkelt!

Imorgon ska Simon iväg till Skövde med jobbet så då får min pappa ha BB-jouren, man vet ju aldrig när han eller hon tänker titta ut så det gäller ju att ha back-up =) Vagnen har kommit med så den ska vi åka in och hämta med, tänkte göra det imorgon men vi får se lite när Simon kommer tillbaka den kom iaf i tid!
Annars är det barnmorskan som gäller imorgon längtar redan... Hoppas tanten är snäll...

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad huslig du har blivit Malin! :)

2009-01-21 @ 17:46:19
URL: http://annaemelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0