Helgbestyr

I helgen som varit har jag och Simon varit hundvakter då mina föräldrar varit iväg i Stockholm. Natten mellan fredagen och lördagen sov vi på Högalund. Igår kväll hade vi lite kompisar här. Joel och Alexandra och Maggan och Matte och Nils så klart var med här. Killarna bastade och sedan kollade vi på finalen på körslaget. Vi hade så trevligt så!

Idag tränade jag slalom med Nova och det gick så himla bra, vi kunde köra både höger och vänster-slalom, matte är riiiktigt glad och stolt =D Tänkte köra denna veckan med den hjälpen som jag har kvar men de tänker jag plocka bort det mer och mer. Men jag måste verkligen bita mig i tungan nu och inte gå för snabbt fram vill att hon ska lära sig detta nu och bli säker på det.
Simon har i helgen gjort färdigt gungan så den har vi med börjat köra lite försiktigt på! Tyvärr så krånglar sidan och jag kan inte ladda upp bild på hindret men det kommer.
Vi provade lite framåtsändning också och det sög hon ordentligt på. Jag blir bara mer och mer sugen på att starta henne nu.

På bebis fronten är allt lugnt... Inge ont eller någonting! Hade jätte mkt sammandragningar i torsdags kväll och fredags kväll men sen har jag inte kännt någonting. Var ju hos barnmorskan i torsdags och allt såg bra ut så det är väl bara att vänta och vänta... På onsdag ska jag dit igen kanske blir det de siska besöket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0