Here We Go Again...

Nu är Bobban sjuk igen! Jag skulle på återkontroll för den senaste öroninflammationen och nu är han förkyld så när doktorn tittade honom i öronen vad visade det sig då? JO en dubbelsidig öroninflammation. Inte konstigt att han har varit gnällig. Så nu är det medicin som gäller, vi fick en starkare typ denna gången.

I fredas var det några galna fruntimmer här och hade kul! Jag vet att den önskats bilder på detta men vill bara tillägga att INTE en enda bild är bra eller klar! Hela kvällen va kanske i en enda dimma. Måste varit rök i huset från spisen.



Detta åt vi!



De här stod för underhållningen...



De här med!



Hon va allt annat än nykter...



Ja ni förstår energin var på topp... =D

I söndags så lussade kidsen för mormor och morfar och detta va mycket uppskattat =)









Jag har börjat hårdträna med Nova nu. Just nu läggs det mkt tid på apportbocken. Hon blir bättre och bättre och är faktist väldigt duktig. Hon vill jobba o jobba =) Agilityn i söndags gick kanon och hon var faktist lugnare denna gången mellan varven.  

Imon är det vila för Eric hela dagen o recovering. På torsdag är det babysim men jag ska inte gå med Bobban nu när han är så sjuk och jag skulle egentligen iväg med jobbet men det verkar ha blivit inställt... =( På fredag ska vi vara hundvakter. Lördag morgon ska jag till frisören =D och på eftermiddagen ska vi till Mästreda och fira jul vid granen. På söndag är det agilityträning igen och på eftermiddagen ska vi till Lina och fira henne och ha glöggmys! På måndagen eller tisdagen ska Eric träffa kusinerna och byta julklappar. Och snart är det julafton! Fattar inte att det går så fort... På onsdag nästa vecka åker vi till Åland och åker hem på lördagen. På söndagen ska vi o en massa andra till Björn och Anna på kvällen, det är fullt upp hela tiden =D

Jag blir trött när jag tänker på allt ska nog gå o lägga mig nu.

Ha de bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0