2 Advent

Ja en vecka till har gått och idag är det andra adven. Kom på att vi glömt och elda på det andra ljuset idag men vi får väl göra det i veckan.

Idag har vi haft fullt upp med hundträning. Vi var i ett ridhus och tränade i Växjö. Nova var uppe i varv något fruktansvärt. Är det någon hundmänniska som läser detta får ni gärna ge tips på hur man tränar passivitet under träning och ska jag skaffa en en bur till henne som hon kan vara i under pauserna då vi inte kör?
Träningen gick väldigt bra om inte annat och hon vill ju verkligen jobba! Nu ligger hon väldigt trött på soffan iaf...

Jag och Nova



Fullt med aktivitet i hela ridhuset! KUUUL



Igår var vi hemma hos Matte och Maggan och även Jenny och Danijel var där. Vi fick JÄTTE god mat som vanligt! Ungarna hade fullt ös till kl 22 på kvällen då jag tror att vi föräldrar var tröttast och ville åka hem. Eric sov till kl 9 idag på så han var trött.







Här kommer en bild från veckan när vi hade matgäster!



En mycket trött Ketty Plätt får avsluta detta inlägg.



=)

Kommentarer
Postat av: Lottie

Hej Malin!

Jag hade absolut haft en övertäckt bur och låtit Nova vila i den mellan träningarna. Du kan inte räkna med att den fina damen kommer att varva ner när hon ser andra träna, misstänker jag :-)

Ha det jättefint! Lottie å dogsen :o

2009-12-12 @ 22:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0