Mörkret faller in...

Klockan är nu 21.30 och nu är det liksom mörkt ute... Det går mot mörkare tider, HÖST! Det gör inte så mycket jag gillar hösten.

Det händer inte så mycket här annars. allt börjar återgå till vardagen. På lördag ska vi på bröllop då Anna och Björn ska gifta sig =) Det ska bli jätte roligt!

Annars har jag fixat lite med att ansöka om dagisplats till Eric, hoppas han kommer in. Det är tydligen rätt svårt att få plats på våren men det ska nog gå bra. Jag ska nog tillbaka på jobb i slutet av mars.
På måndag ska jag och Nova börja en agility kurs i Växjö det ska bli roligt. Nyttigt för Nova om inte annat.

Eric åt med oss idag vid middagen. Han åt med egen sked och var stor och duktig =) Mosad potatis med smör!



Kettan hjälpte till med diskandet av stol och Eric...



<3

Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi vad duktig han är lilla sötnosen :)

2009-08-26 @ 15:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0