Sommar Sommar

Ja det är det nu med blandat väder. Det har varit jätte varmt och åska (så klart...) och regn och blåst mm mm. Här hemma händer det saker hela tiden vi renoverar och Eric utvecklas i en rasande fart, dagarna bara rullar på!

Vi har varit på BVC med Eric och nu var han 69 cm lång och vägde 7420g. Han växer opch frodas. Dagen till ära så är han faktist ett halvår idag. 6 månader som bara sagt POFF typ!

Lägger upp lite bilder på vad vi sysslat med under den senaste tiden!

Vi har varit iväg med Matte och maggan och Nils o spela minigolf. Det var jätte roligt =) Kommer dock inte ihåg vem som vann eller fölorade men det är ju inge viktigt i sig.



Grabbarna tog det lugnt i sina vagnar i skuggan.



Eric var hungrig och åt på sin fot. Undra om han fått någon mat?



Vi har haft farmor och farfar på besök med! De har hjälp till med tapetseringen och målat och fixat här =) VI har ju gjort en del renovering här... Rivit lite väggar och så jag har inte någon bild då det är färdigt med inredning och så ska ta det imorgon när det är ljust.



Så här har vi tapetserat iaf! Är JÄTTE nöjd.



Söta bobban är tuff i en linnebody.



Grillat!



Vi satt ute till sena kvällen på vår fina altan.




Måste hälsa till mitt största "bloggfan" Amanda med! Hej hej lillstrumpan =D


Kommentarer
Postat av: amanda

Hej!

Jag tycker det är så kul att titta på alla bilder och ibland hjälpe mamma mig att läsa all text. Hälsa till bubbafiten från mig oxå!!!



Kram

2009-08-13 @ 20:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0