Mindre skrik och operation

Nu efter tre behandlingar med akupunkturen så har det blivit mindre skrik. Eric är mer nöjd nu och härjar inte efter att han fått mat nu heller. Helt otroligt att det kunde göra skillnad! Vi har bytt mat också till NAN HA som ska vara skonsammare mot magen.
VI har börjat lägga honom för natten vid 19-20 tiden och det fungerar väldigt bra hittills, han vill äta två gånger på natten ungefär men annars så sover han så bra.
Det är mycket nu att fixa och dona allt med honom framförallt att komma ihåg allt! Det är speciell mat, magmassage två ggr per dag och minifomdroppar innan varje måltid och AD-dropparna en gång om dagen och även lite akupunkturbesök.

Idag så har stackars Simon opererats för sitt ljumskbråck. Han har ju bara väntat i 1,5 år för detta... Men men nu är det gjort så nu ska han inte behöva ha ont längre. Dock tycker han väldigt synd om sig själv och han ligger på soffan med fötterna i vädret och chipsskålen på magen. Stackars stackars Simon...

Imorgon är det babymassage och kanske en hundonad med Maggan? Sen måste jag väl vårda min väldigt sjuka man också...
Tyvärr har jag ingen bild att lägga upp då kameran är på Högalund. Kommer så småningom en uppdatering på altanen som börjar bli mer och mer färdig =D Det kommer bli så himla bra!!!

Nu ska jag gå och lägga mig och stoppa om mina pojkar och fina vovvar

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0