KOLIK & SKRIK

Ja det är det som gäller här hemma just nu... Tycker så synd om lilleman. Han sover iaf än så länge på nätterna. Annars har han börjat skrika på morgnarna nu med och även lite på dagarna.
Var i stan med mamma igår och provade akupunktur ett litet stick på hans ben som varade i en sekund han sov faktist i vagnen under helatiden som hon gjorde det. Ska dit idag igen för en andra behandling. Har läst och hört att det fungerat för andra och jag provar gärna allt!
Vi skulle ju egentligen åkt till Jenny Damm och tränat idag men hon kunde inte och jag kände väl det att när lilleman är så dålig så var det rätt skönt att bara va hemma och ta det lugnt.

Imorgon kommer det ålänningar hit 6 stycken så det blir fullt hus! =) Det är bra för vi behöver hjälp med städning, fönsterputsning, altanbygge, frosta frysen och mm mm... Ne da jag bara skojar =D Kul att alla vill komma, svårt att låta bli när man har en fin Eric här! Förhoppningsvis tråkar han inte ut dem med sitt skrik.

GLAD PÅSK TILL ER ALLA!

Kommentarer
Postat av: hanna panna



Hejsan!!

jag svarar här istället för på familjeliv, sidan hängde sig hela tiden..

Du frågade om akupunktur mot kolik.

Vi provade det på vår dotter, vi fick göra det 6gånger innan det hjälpte men sen vände det på dagen. Jag tycker absolut ni ska fortsätta och se om det kan hjälpa. Det är ju så jobbigt att se dem skrika och inte kunna hjälpa, plus att det blir svårt att föra ett socialt liv med en bäbis som skriker i tid och otid. Vi gjorde det hos två akupunktörer. Hon som är på Öster tyckte jag var bäst. Vad jag förstått har ni redan provat akupunktur hos någon nu? lycka till och hör gärna av dig om du undrar över nått.Håll ut!



HannaPanna på familjeliv

2009-04-14 @ 09:42:28
URL: http://tegnergatan3.blogspot.com
Postat av: hanna panna

åhh nu tittade jag på bilderna, vilken liten söt kille ni har!!

2009-04-14 @ 09:44:13
URL: http://tegnergatan3.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0