Helg och fint väder väntas!

Ja inte för att det spelar så stor roll om det är helg eller inte för mig då jag är hemma. Den enda skillnaden är ju att Simon är hemma här och det är ju roligt förståss =) Fast det är klart nu ser jag inte honom så mycket heller när han är hemma då han typ har flyttat ut på altanen. Jag kan ju inte klaga för mycket då jag också vill att den ska bli färdig så snart som möjligt!
Idag är det jätte skönt väder och Eric, jag och vovvarna har varit i mästreda och gått på hund- och vagnonad med Maggan o Nils o Willsan! Det ska tydligen bara bli bättre och bättre med i helgen längtar redan =D 

Eric har fått ett nytt babygym som han blev väldigt glad för! Han blev jätte lessen när jag tog bort honom innan för att han skulle ha mat... "Hinner inte äta nu mamma! Jag vill leka med laban"  Han sa så!



Här visar och berättar Eric för pappa hur det går till när man leker i babygymet. 




















Altanbygget! ÅÅÅ det kommer bli så fint! =D



De finaste vovvarna på denna jord =)




















Det kan inte bli för många bilder på honom...




















TREVLIG HELG ALLESAMMANS!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vilka fina bilder! :) Kramar

2009-04-24 @ 22:08:26
URL: http://annaemelia.blogg.se/
Postat av: Kika, Conny och Jonathan

Far och son..babygym och 2 Karhulådor..vilken underbart vacker syn!haha;-)ha en bra helg!Kram

2009-04-25 @ 19:41:17
URL: http://junibacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0