Fint väder

Nu är det väldigt härligt att vara ledig när det är så fint väder! Det är mysigt att gå på hundonader när man bara kan ha en väst som nästa är för varm den =)

Igår var jag och Eric på BVC. Han fick träffa doktorn som kände igenom leder och lyssnade på hjärtat. Allt var så bra så =) Han vägde 4450 och var 59 cm lång. Vi har börjat ge honom minifom droppar nu med innan varje måltid och se om hans kolik blir bättre av det. Vi började med det för någon dag sen bara och det kunde ta något dygn innan det gav något resultat. VI HÅLLER TUMMARNA! Stackars liten...
Han fick en jacka av mormor med. En beige jätte fin va den. Nu slipper han kava på sig overallen vart enda gång man ska gå mellan huset och bilen.

Jag ska inte äta godis på en månad nu med. Får se om jag klarar det. Det största problemet är väl att jag kommer att glömma det nu när man är en förvirrad småbarnsmamma!

Eric finklädd på mammas födelsedag =)



Eric bara söt i en baby filt
h

Nästa vecka den 9de ska jag o familjen åka till Jenny Damm =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att se han i kläderna... och slipsen sitter ju som gjutet:-) Ledsen Simon...men han är redan en kostynisse mer än killen i blåkläder:-) kram på er!

/Lisa

2009-04-03 @ 18:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0