Altanbygge

Som ni kan se på bilden nedan så är altanbygget i full gång. I helgen så snart snart får jag sitta på min inglasade altan =D Simon har börjat måla på den med så snart åker taket på och sen kan vi börja sätta in partierna. Vi har köpt skjutpatiet nu med så allt finns snart på plats.



Jag och vovvarna tog det lugnt när de andra jobbade. Det var så himla fint väder i lördags, det känns att våren är påväg!



En glad bobbafit som skrattar åt sin roliga pappa.



SÅ söt man kan vara!



Nehe nu ska jag försöka söva Eric igen efter att SIMON väckt honom... *grrr*

Kommentarer
Postat av: Kika

Vilket litet gulle ni har!!=)Sköt om er och njut av våren!Det gör vi!

2009-04-06 @ 21:18:38
URL: http://junibacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0